Witte Bmw Sedan Geparkeerd Naast Boom
Het onderzoek is een analyse over de band tussen consumenten en het internet. Uit het resultaat blijkt dat consumenten AutoTrack hebben gekozen als hun top website voor onderzoek naar gebruikte voertuigen.
AutoTrack.com zou de 200 respondenten online in tien staten hebben verzameld om inzicht te krijgen in diverse op autogebied. De deelnemers aan het onderzoek werd gevraagd om het type website die hun aandacht zou trekken en hun beslissing in het kopen van een auto te voorspellen kiezen. Uit het resultaat blijkt dat AutoTrack.com een voorsprong had op de andere onderzochte sites. Het verschil is 36,5 procent in het voordeel van AutoTrack.com en 28,8 procent in het voordeel van koos AutoTrac.com.
Volgens Brian Molde, President van Strategic Vision en mede-oprichter van AutoTrack.com, “hebben we ons aanzienlijk verbeterd ten opzichte van het vorige onderzoek. We weten dat ons ledenaantal veel groter is door het Internet en wanneer?” zei hij.
enberg zei dat de site had professionele enqualifiedendorsementsfrom werkelijke consumenten – mensen die waren eigenlijk met behulp van de site om te kopen een gebruikte trekker of andere voertuigen.
En onlangs heeft AutoTrack.com zijn aandeel van 13,3 procent gekregen van curbTrac.com. Het bedrijf was eigenlijk verrast dat meer dan 1,5 miljoen mensen wereldwijd AutoTrack hebben vertrouwd om een gebruikte auto te kopen. De aanzienlijke stijging van het aantal consumenten die gebruik maken van de website is het voordeel dat AutoTrack.com heeft ten opzichte van de andere sites. Het voordeel van 35,5 procent dat AutoTrack.com heeft ten opzichte van curbTrac.com is het beste dat duidelijk telt onder de gebruikte auto sites in de VS.
Het onderzoek dat werd gedaan nam meer dan duizend Amerikanen als respondenten. Het onderzoek heeft geleerd dat consumenten zich echt ongemakkelijk voelen wanneer ze op zoek zijn naar een auto die ze niet in levende lijve kunnen zien, dus zoeken ze informatie over die auto op het internet. AutoTrack.com en auto sites zoals het dienen als een perfecte oplossing voor die behoefte.
Uit de enquêteresultaten blijkt dat meer dan de helft van de consumenten die op zoek zijn naar een tweedehandsauto, hun zoektocht naar voertuigen online opvoeren. Meer dan een derde van de respondenten ontdekt de voertuigen waarnaar ze online op zoek zijn. Eenenzestig procent van de respondenten zijn het vinden van de gebruikte voertuigen op het internet te zijn gemakkelijker te doen.
De aanzienlijke toename van het aantal Amerikanen dat online naar tweedehandsvoertuigen zoekt, is een voordeel dat kopers op het web hebben ten opzichte van kopers die ervoor kiezen om in de winkel te winkelen. De enquêteresultaten tonen ook duidelijk aan dat het geld dat Amerikaanse consumenten uitgeven aan het online kopen van gebruikte voertuigen goed besteed zou kunnen worden, gezien het gemak waarmee de meeste van deze voertuigen online worden verkocht.
Tussen het web en offline winkelen, zijn tweedehands auto websites op bezoek beschikbaar om consumenten te helpen onderzoek te doen naar tweedehands auto’s die te koop staan. Meer dan 90 procent van de respondenten verklaarde dat een online gebruikte auto site is de beste manier om onderzoek op Amerikaanse auto’s die zij geïnteresseerd zijn in.
In het onderzoek werd consumenten ook gevraagd aan te geven welke kenmerken en functies zij in een online gebruikte auto zoeken. De meest gewilde functie was de mogelijkheid om te vergelijken. Ongeveer 28 procent van de respondenten zei dat ze op zoek zijn naar een site die hen zal helpen om auto prijzen en specificaties naast elkaar te vergelijken.
Een andere belangrijke functie van de gebruikte auto online is om informatie te verstrekken consumenten nodig hebben wanneer ze onderzoek voertuigen online. Eenenzestig procent van de respondenten zei dat ze op zoek zijn naar informatie over onderhoud en reparatie van de auto. Online sites bieden ook evaluatie-instrumenten, zodat consumenten het beste voertuig dat past bij hun kwalificaties en behoeften te vinden, ongeacht waar ze vinden of kopen hun gebruikte auto online. De interactiviteit die consumenten in staat stelt te navigeren door de lijst van voertuigen, foto’s en alle andere details op hun startpagina verhoogt het niveau van tevredenheid dat consumenten halen uit hun online winkelen.
Autodealers zouden meer tijd moeten investeren in het ontwikkelen van concrete maatregelen om de tevredenheid van de consument te verhogen. De verwezenlijkingen van Toyota, Lexus en Auto Union tonen het belang aan van de integratie vanHRM -technologieën in hun eigen online aanwezigheid.