Vanwege onze verschillen zal ik daarom niet op iedere individuele situatie kunnen reageren. Als u niet in staat bent om uw problemen alleen aan te pakken, dan zal ik u, telefonisch of per e-mail, de nodige middelen ter beschikking stellen om uw mogelijkheden met u te bespreken.

Alvorens te bellen, als er geen onmiddellijk gevaar is voor u of uw omgeving, sta me toe om een korte beschrijving te geven van uw situatie.

Mijn volgende actie zou zijn om specifiek te beschrijven wat u zoekt.

U zou bijvoorbeeld naar het kantoor in Helmond kunnen bellen.

Ik zou u graag een enigszins gedetailleerde beschrijving geven van wat u zoekt in plaats van u alleen de grote lijnen te vertellen.

Dit geeft de cliënt een gevoel van controle over de situatie.

Door dit te doen, creëert u een zeer belangrijke taal van referentie, die aan de cliënt uw begrip overbrengt van welke rol de therapeut speelt in het behandelingsprotocol.

Ik zal dit ook doen wanneer ik met de cliënt spreek over mijn rol als therapeut.

Ik communiceer wie ik ben, wat mijn procedures zijn, welke kennis en vaardigheden ik heb. Dit geeft de cliënt een gerust gevoel in de wetenschap dat ik begrijp waar ik mee bezig ben. Bovendien ben ik goed op de hoogte van de wereld van beschikbare hulpbronnen voor de cliënt.

De benadering die ik hanteer als therapeut is altijd gericht op het verkrijgen van inzicht in het probleem dat er de oorzaak van is dat u uzelf of anderen onbedoeld pijn doet. Dit zorgt ervoor dat de cliënt zich veilig, geborgen en onafhankelijk voelt.

Tegelijkertijd moet ik oppassen niet veroordelend te zijn. Wat ik daarmee bedoel is dat ik probeer om de positieve aspecten in elke situatie te vinden. Bijvoorbeeld: in plaats van negatieve dingen te zien, kan ik ook de positieve aspecten zien.

Bovendien richt ik me op wat ik kan bijdragen om de cliënt beter te maken. Ik wil niet alleen behulpzaam zijn voor de cliënt, maar ook voor de therapeutische relaties die ik met mijn cliënten heb.

reclame maken over onszelf, doen we onder het label van sensitief zijn. reclames worden ingebracht waarin de cliënt zich hecht aan de therapie, therapie is patiëntgericht, dat wil zeggen dat de cliënt zich verantwoordelijk moet voelen voor de vooruitgang;

Het is dus belangrijk dat we ons voordoen als gezond, vrij van schuld en in staat zichzelf te accepteren zoals hij is.

Deze eigenschappen zijn vooral belangrijk bij een therapeut die met anderen werkt.

Bovendien helpt deze reclame bij het opbouwen van de therapeutische relatie, die van vitaal belang is. Zonder deze kan de cliënt te cynisch of te gevoelig worden en kan de therapeut te dicht bij de cliënt komen te staan.

Daarom ziet u waarom het zo belangrijk is om zichzelf te zien als gezonde individuen die in staat zijn hun wensen kenbaar te maken, zelfs als dit niet is wat zij persoonlijk willen.

Terwijl we dit zeggen, moeten we er ook voor zorgen dat we hen uitleggen dat hun wensen zullen worden uitgevoerd, omdat dit in hun eigen belang is.

Wij voeren dit op zo’n manier uit dat zij geloven dat er rekening met hen zal worden gehouden en dat hun wensen zullen worden uitgevoerd.

deel 3

moeilijkheid bij het losmaken van de voetzool

een van de symptomen van incontinentie die vaak leidt tot zelfbewustzijn en stilzwijgen.

een van de publiekelijk besproken onderwerpen over incontinentie;

hoe het in onze maatschappij wordt verkregen;

waarom het wordt opgelopen;

hoe er mee om te gaan;

hoe de juiste soort lichamelijke ondersteuning te vinden;

hoe geïnformeerde toestemming te geven.

Incontinentie kan het gevolg zijn van een trauma;

indien niet tijdig behandeld;

kan het leiden tot;

opvoeding;

ontsteking van de blaas en/of voortplantingsorganen;

roodheid, branderigheid, en pijn bij het plassen;

druk op de blaas;

koorts;

medische aandoeningen zoals tumoren;

Slechte bloedsomloop;

braken;

pijn en ongemak.